Wysyłka i zwroty

Uwaga:

Prosimy sprawdzać paczki w obecności kuriera czy nie zostało nic uszkodzone. Jeżeli paczka jest uszkodzona kurier ma obowiązek wypisać protokół szkody. Bez tego dokumentu nie mamy podstaw do reklamacji w firmie kurierskiej.

W czasach epidemii firmy kurierskie zmieniły zasady protokołów szkody. Odbywają się one online na stronach firm kurierskich.

W razie problemów prosimy o pilny kontakt z nami. Poinformujemy jak zrobić protokół szkody.

Nasz sklep realizuje zamówienia wysyłkowo. Produkty dostarczane są do klientów za pośrednictwem firm kurierskich.

Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru na miejscu w siedzibie Firmy.

Wysyłka w 24h.

 

 

Adres działu Reklamacji i zwrotu:

Ewelina Fedorowicz

ul. Wolności 62

58-260 Bielawa

Polska

Tel. 721 630 135

X